Úvodní strana Úvodní strana Doporučujeme Doporučujeme Mobilní telefony Mobilní telefony Navigace Navigace Výkup a protiúčet Výkup a protiúčet Příslušenství Příslušenství Servis a opravy Servis a opravy Kontakty Kontakty
© David Matúšek -     Poděbradská 1037, 288 02 Nymburk     Husova 21, 290 01 Poděbrady
     Samotnou koupí nového mobilního telefonu u nás si nekupujete pouze přístroj, ale pochopitelně také naše služby spojené s komplexním vyřízením veškerých formalit spojených s případnou záruční opravou přístroje.                                   Jak to funguje v praxi? Pouze nám do prodejny přinesete reklamované zboží se záručním listem nebo prodejkou, sdělíte nám závadu která se na přístroji v rámci záruky vyskytla a my s Vámi sepíšeme reklamační protokol. Veškeré další úkony spojené s opravou přístroje v autorizovaném servisu vyřídíme my. Jakmile se Váš telefon vrátí z autorizovaného servisního střediska, zašleme Vám SMS zprávu s informací o vyřízení reklamace a poté si u nás již jen s reklamačním protokolem, (který dostanete při zahájení reklamace u nás na prodejně), vyzvednete opravené zboží.      Pokud se z jakéhokoli důvodu nemůžete s reklamovaným zbožím dostavit osobně k nám na prodejnu, je pochopitelně možné, zaslat reklamované zboží na opravu přímo do autorizovaného servisu výrobce. V takovém případě nás prosím vždy kontaktujte telefonicky, nebo prostřednictvím emailu a my Vám doporučíme příslušný autorizovaný servis a poskytneme informovace o veškerých krocích, které je potřeba podniknout k úspěšné reklamaci zboží. Zejména však mějte na paměti, že telefon musí být dobře zabalený, (nejlépe v několika vrstvách bublinkové fólie), součástí balení musí být také záruční list, nebo prodejka, pokud reklamujete třeba nabíjení, nebo nefunkční přehrávač hudby, je potřeba spolu s telefonem zaslat i nabíječku, nebo sluchátka. Součástí balení musí být i průvodní dopis, ve kterém servisnímu středisku co nejpodrobněji popíšete, jakým způsobem se závada projevuje a nezapomeňte uvést zpáteční adresu, na kterou má autorizovaný servis opravený přístroj zaslat zpět.          Dále nabízíme i pozáruční servis pro téměř všechny značky a typy mobilních telefonů. V tomto oboru máme dlouholetou praxi a nabízíme Vám tyto služby: - mechanické opravy - elektronické opravy - diagnostiku závad přístroje - dodání náhradních dílů včetně výměny - oblokování - nahrání aktuální verze SW - zálohu dat na CD, popřípadě v tištěné podobě      Pokud se rozhodnete využít služeb našeho pozáručního servisu, stačí přínést telefon k nám na prodejnu. Složitější opravy se pochopitelně nedají realizovat přímo na prodejně - v takovýchto případech si stanovíte maximální cenový limit opravy a pokud jej nebudeme schopni po diagnostikování přesné příčiny problému dodržet, budeme Vás následně kontaktovat s přesnými informcemi o konečné ceně opravy. Tu pak buďto odsouhlasíte, naebo se Vám přístroj vrátí zpět neopravený. Taktéž v případech, kdy by byla cena opravy neúměrně vysoká vůči tržní hodnotě telefonu, nebo za okolností, kdybychom nebyli ani po opravě schopni garantovat bezproblémové fungování přístroje dobudoucna, vracíme telefony zpět neopravené. Diagnostika závady je v tomto případě zdarma.      V případě jednodušších mechanických oprav (výměny mikrofonů, sluchátek, krytů a klávesnic nedotykových telefonů, jsme schopni zajistit expresní opravu Vašeho přístroje na počkání - zhruba do 30-ti minut. tuto službu “expres-servis” poskytuje pouze naše prodejna v Poděbradech a doporučujeme si expresní opravu předem telefonicky, nebo emailem dohodnout a to především z důvodu skladové dostupnosti požadovaného náhradního dílu.     

mobilní telefony   -   příslušenství   -   opravy a servis

Záruční opravy a

pozáruční servis

mobilních telefonů

Partnerské odkazy:
Facebook:
MAXImix.cz

Propagujte i svojí stránku