© David Matúšek -
Poděbradská 1037, 288 02 Nymburk
Husova 21, 290 01 Poděbrady
Samotnou koupí nového mobilního telefonu u nás si nekupujete pouze přístroj, ale pochopitelně také naše
služby spojené s komplexním vyřízením veškerých formalit spojených s případnou záruční opravou přístroje.
Jak to funguje v praxi? Pouze nám do prodejny přinesete reklamované zboží se záručním listem nebo
prodejkou, sdělíte nám závadu která se na přístroji v rámci záruky vyskytla a my s Vámi sepíšeme reklamační
protokol. Veškeré další úkony spojené s opravou přístroje v autorizovaném servisu vyřídíme my. Jakmile se Váš
telefon vrátí z autorizovaného servisního střediska, zašleme Vám SMS zprávu s informací o vyřízení reklamace a
poté si u nás již jen s reklamačním protokolem, (který dostanete při zahájení reklamace u nás na prodejně),
vyzvednete opravené zboží.
Pokud se z jakéhokoli důvodu nemůžete s reklamovaným zbožím dostavit osobně k nám na prodejnu, je
pochopitelně možné, zaslat reklamované zboží na opravu přímo do autorizovaného servisu výrobce. V
takovém případě nás prosím vždy kontaktujte telefonicky, nebo prostřednictvím emailu a my Vám doporučíme
příslušný autorizovaný servis a poskytneme informovace o veškerých krocích, které je potřeba podniknout k
úspěšné reklamaci zboží. Zejména však mějte na paměti, že telefon musí být dobře zabalený, (nejlépe v několika
vrstvách bublinkové fólie), součástí balení musí být také záruční list, nebo prodejka, pokud reklamujete třeba
nabíjení, nebo nefunkční přehrávač hudby, je potřeba spolu s telefonem zaslat i nabíječku, nebo sluchátka.
Součástí balení musí být i průvodní dopis, ve kterém servisnímu středisku co nejpodrobněji popíšete, jakým
způsobem se závada projevuje a nezapomeňte uvést zpáteční adresu, na kterou má autorizovaný servis opravený
přístroj zaslat zpět.
Dále nabízíme i pozáruční servis pro téměř všechny značky a typy mobilních telefonů. V tomto oboru máme
dlouholetou praxi a nabízíme Vám tyto služby:
- mechanické opravy
- elektronické opravy
- diagnostiku závad přístroje
- dodání náhradních dílů včetně výměny
- oblokování
- nahrání aktuální verze SW
- zálohu dat na CD, popřípadě v tištěné podobě
Pokud se rozhodnete využít služeb našeho pozáručního servisu, stačí přínést telefon k nám na prodejnu.
Složitější opravy se pochopitelně nedají realizovat přímo na prodejně - v takovýchto případech si stanovíte
maximální cenový limit opravy a pokud jej nebudeme schopni po diagnostikování přesné příčiny problému dodržet,
budeme Vás následně kontaktovat s přesnými informcemi o konečné ceně opravy. Tu pak buďto odsouhlasíte,
naebo se Vám přístroj vrátí zpět neopravený. Taktéž v případech, kdy by byla cena opravy neúměrně vysoká vůči
tržní hodnotě telefonu, nebo za okolností, kdybychom nebyli ani po opravě schopni garantovat bezproblémové
fungování přístroje dobudoucna, vracíme telefony zpět neopravené. Diagnostika závady je v tomto případě
zdarma.
V případě jednodušších mechanických oprav (výměny mikrofonů, sluchátek, krytů a klávesnic nedotykových
telefonů, jsme schopni zajistit expresní opravu Vašeho přístroje na počkání - zhruba do 30-ti minut. tuto službu
“expres-servis” poskytuje pouze naše prodejna v Poděbradech a doporučujeme si expresní opravu předem
telefonicky, nebo emailem dohodnout a to především z důvodu skladové dostupnosti požadovaného náhradního
dílu.
mobilní telefony - příslušenství - opravy a servis
Záruční opravy a
pozáruční servis
mobilních telefonů
Partnerské odkazy:
Facebook: